3 x ColDuJugów again WT [ 8-16]

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · dodano: 28.08.2012 | Komentarze 1

Hi,

MARCO PANTANI LA PIRATA !!
PARTE PANTANI !!

VINCERE LA PANTANI !

To moje okrzyki wojenne gdy brakuje sił lub przychodzi zwątpienie [ nie dam rady dziś 3 x ]

Pierwszy raz w życiu udało mi się zrobić pod rząd 2 górskie wypady. Dzisiaj co prawda już byłem bardziej zmęczony i gdy tylko dojechałem do podjazdu byłem pewien, że dzisiaj nie damy rady x3. Już pierwszy raz był ciężki a co dopiero ..

Pierwszy raz ciężko .. gdy dojechałem do szczytu postanowiłem, że wracam ale gdy tylko zjechałem siły wróciły i G0re do boju

Już za drugim razem załapałem tak zwany rytm podjazdowy. Serce już tak nie skacze i można myśleć o wszystkim innym od tego kiedy ta góra się w końcu skończy xD

W międzyczasie gdy ogarniała mnie nuda krzyczałem w lesie przez który miejscami przebijały się promienie słoneczne znane okrzyki "PANTANI LA PIRATA !!"VINCERE LA PANTANI !"

Po wtórnej bazie tlenowej mogę sobie jeszcze powalczyć, ale już czuć w nozdrzach, że sezon ma się ku końcowi.