WT [ 17-19:30]

pzdr
moje kolarstwo

G0re
| 19:51 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj No i tak właśnie było .. zarówno rano jak i wieczorem taki krótki dystans w takim tętnie to nuda jakiej mało .. strasznie ciężko mi jest tak jeździć ale po 2 x Toruń + Częstochowa naprawdę widzę ogromne efekty takiej jazdy dlatego ją kontynuuję .. normalny trening zaczynam od nowego tygodnia .. zauważ że celowo omijam wszystkie wzniesienia aby się nie przemęczać .. jazda po płaskim w tlenie jest rozumiana jako regeneracja .. dzięki za troskę ;] .. naprawdę cenię sobie Twoje wsparcie jednakże w tym przypadku uważam inaczej .. wyższe tętno spoczynkowe raczej bym wiązał z roztrenowaniem aniżeli przetrenowaniem .. tak naprawdę tętno spoczynkowe tak niskie miałem pod koniec lipca gdy rozpocząłem trening tlenowy
Virenque
| 06:32 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Jak już robisz dwa treningi dziennie, to ten drugi to powinna być już tylko kompensacja, czyli jakieś 1,5-2h bardzo lekko i spokojnie z wysoką kadencją.
Wtedy ma to sens i spełnia swoją rolę w 100%.
pzdr

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eraln