CZW - [ 11-14, 19-20]

Czwartek, 26 lipca 2012 · dodano: 27.07.2012 | Komentarze 0

Hi,

Przyszły oponki continental ultra sport 2 x 49 zł, gdzie poprzedni continental gp 4000s 1 x 149 zł

ultra sport : grubość oplotu : 84 tpi

gp 4000s : grubość oplotu : 120 tpi

Na ultra sport będę jeździł na treningach w vuelta chrome lite a gp 4000s zakupię sobie jeszcze na wyścigi i zalożę do wadliwego ksyriuma sl .. oby się nie rozwalił do reszty na wyścigu xD

Tak jak mówiłem do końca lipca robię regen .. staram się jeździć tlenowo nie przekraczając 75% HR MAX czyli 0.75 * 195 = 146 HR

1-10 sierpnia to moje wakacje w drodze czyli piesza pielgrzymka Wrocław - Jasna Góra, a po tym odpoczynku zamierzam wystartować w kilku wyścigach.

Nie będę ukrywał, że pokochałem góry i będę chciał wystartować w kilku górskich wyścigach celem sprawdzenia swojego progressu. Niestety moja waga deklasuje mnie w sposób znaczny w górach, ale za to trening rewelacyjny.

Jurek B. mówi, że forma jest jak diament. Trening sprawia, że diament staje się coraz większy, ale to wyścig szlifuje diament .. sprawia, że diament staje się wartościowy. Obym i ja był wartościowym diamentem.