3 x Col du JUGOW CZW [ 10:15-18:00]

Czwartek, 19 lipca 2012 · dodano: 19.07.2012 | Komentarze 1

Hi,

W końcu odważyłem się pojechać trochę powalczyć.

Tak jak mówiłem urwało mi licznik po wypadku i nie znam średniej prędkości na podjazdach. Generalnie jechałem 7.45 h ale mniej więcej zawsze tyle te trasę jeżdżę licząc stania na światłach .. kilka postoi .. 1 dłuższy u starego znajomego w Pieszycach [ w Pieszycach czas leci wolno .. nikomu się nie spieszy .. babka potrafi 7 min zastanawiać się przy kasie co chce a czego nie chce ]

Najciekawszy moment podróży spotkał mnie w Sobótce. Przez całą mieścinę ciągnie się podjazd który ma z 4-6 % .. nie wiem ile .. od pewnego czasu podjeżdżam go z blatu z resztą tak jak górę Sobótkę i byłem z tego powodu strasznie dumny .. że jest progress

Tymczasem w Sobótce zaczęło lać przepięknie .. przy ruchu pedałów odczuwalne były od pewnego czasu migracje wodne w moich butach .. i w tym wielkim żarzę .. na skrzyżowaniu wyjeżdża kolarz .. wydaje mi się, że to już elita .. piękna carbonowa rama tak jak Tarmac Specialized .. profilowana .. ale ważniejszy był sam kolarz który nóżki miał wręcz carbonowe .. machnął mi ręką ale tak byłem zapatrzony w Niego w tym deszczu, że odmachnąłem dopiero jak przestał się patrzyć

Zwykle podjeżdżałem to 25-26 km/h a ten człowiek uciekając przed deszczem wstał na pedały .. rozpędził się do min 40 km/h .. dopadł ciężarówkę na której kole usiadł i tak migiem popędził pod parasol przy sklepie ... po prostu oniemiałem jak to zobaczyłem

MIN 40 km/h na godzinie miał na podjeździe który ja z dumą robię 25 km/h .. po progressie .. to pokazało mi jak wiele pracy przede mną

Zaraz się uspokoiłem .. Paweł, spokojnie .. każdy ma inny progress .. nie od razu Kraków zbudowano .. Ty pracuj na swoje konto .. ciesz się ze swojego efektu

Ja miałem dzisiaj mało czasu bo na 18 musiałem być w chacie .. także jechałem w tej ulewie i po prostu zdecydowałem, że jak cały przemoknę to z Sobótki zawrócę na chatę .. 120 km pewnie by wpadło

Ulewa jednak szybko przeszła .. potem jeszcze domoczyła mnie mrzawka ale w Dzierzonowie wyszło słońce .. ponadto .. wystarczyło się nie zatrzymywać tylko jechać a energia cieplna produkowana przez moje ciało sama wysuszyła ciuchy nawet z przemoczonymi skarpetami

Po tych wszystkich przygodach dojechałem do Pieszyc .. zjadłem .. rozpocząłem zabawę z celem mojego dzisiejszego treningu .. aha .. dziś mocno wiało .. porywy wiatru były tak silne, że momentalnie mnie prawie zatrzymywało na podjazdach .. dojechałem dzisiaj strasznie wymęczony na przełęcz Jugowską

Został mi jeden cały bidon mojego magicznego napoju który dodawał sił

Pierwszy podjazd poszedł gładko .. nie znam średniej i nie chcę znać .. marzy mi się w końcu podjechać Jugów z blatu ale to jeszcze sporo pracy

Drugi raz mnie trochę wymęczył i w połowie drogie postanowiłem, że dzisiaj zrobię tylko 2 x Jugów .. trudno .. wiatr mnie zmęczył .. nie mam sił i jeszcze się spieszę .. w takim duchu wjechałem na szczyt .. ale zjeżdżając pomyślałem sobie .. i jechałeś tutaj taki szmat drogi .. zmoczyłeś się cały w deszczu .. po drodze prawdziwy kolarz napluł na Twoją dumę i teraz poddasz się ?? .. poddasz się raz to będziesz się poddawał zawsze .. spróbuj chociaż .. jak się nie uda to wtedy możesz zrezygnować .. co innego nie być w stanie a co innego nie mieć ochoty

Trzeci raz Jugów był dla mnie najcięższy .. mijając tabliczkę miałem poczucie dobrze wykonanej roboty ..