OLE SYCOW BIERU JELCZ SR [ 7-12]

Środa, 11 lipca 2012 · dodano: 11.07.2012 | Komentarze 4

Hi,

Meteo powiedziało, że będzie padać i zaniepokojony musiałem skrócić dystans .. to nawet lepiej bo droga do Ostrzeszowa jest dziurawa .. w Sycowie zawróciłem na Lipke Stronie Bierutów Jelcz wrocław

Mikołaj się niepokoił o mój regen a dzisiaj ogień jakich mało xD

Chciałem jeszcze jechać na hoopy wypróbować moją nową item do diety ale zaczęło padać

Taki byłem nabuzowany, że jak wróciłem na chatę to ciągle krew we mnie pulsowała i byłem nadpobudliwy .. jakbym wypił 3 x mocną kawę

Jestem po troszę naukowcem[magister Fizyki] i ciągle mnie zadziwiają możliwości mojego ciała. Teraz bardzo pilnie przestrzegam diety, testuje nowe pomysły .. ogrom informacji zyskałem od Sylwestra Szmyda .. regeneracja glikogenu .. z netu wyczytałem dziurę w mojej diecie a mianowicie utlenianie kwasów tłuszczowych nienasyconych i powiem, że czuję się na rowerze jak ryba w wodzie .. oczywiście, że byłem zmęczony już pod koniec dzisiejszego dystansu ale wystarczyło by pojechać te 15-20 min trochę wolniej i dalej rybko płyń

pzdr
G0re

| 21:16 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj why not .. powiedz tylko kiedy ;]
kris91
| 20:01 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj Ale to jakąś mniejszą pętlę i ok 17 w Trzebnicy byśmy się spotkali :D No wiesz, praca do 15 ;)
G0re
| 12:04 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj W weekendy ciężko .. wolę sobie w góry pojechać albo na zabawy z Robertem R i ELITĄ .. ale w tygodniu jak najbardziej
kris91
| 10:55 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj Wpadaj kiedyś bardziej na Trzebnice, pośmigamy sobie razem po hopach - płyty, radłów etc.
Co ? W któryś weekend trzeba się umówić :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa posob