Oława PT [ 14:30-17]

Piątek, 8 czerwca 2012 · dodano: 08.06.2012 | Komentarze 0

Hi,

Wpadam do Janka a ten już w drzwiach krzyczy do mnie coś xD

Pokazuje na miód w bidonie i pyta "czy mocz jest ?"

Chwilę się zastanawiam czy chodzi mu o to czy chce mi się lać czy też mam mocz w bidonie. xD

Dzisiaj mniej wiało niż ostatnio a jechałem po interwale także też nie walczyłem jak Lew z Oławą. Poza tym jazda po płaskim to dla mnie żadne wyzwanie/zabawa .. kilometry co prawda nabite, ale szału nie ma

Widzę jednak, że wyniki są prawie identyczne i ta trasa na Oławę dobra będzie do przetestowania jaka jest różnica pomiędzy alu-carbon a full carbon. Kiedy jak Rysiek się zlituje nade mną i pożyczy mi felta F4 :P

pzdr
G0re

Ps.1 Jestem spasiony jak świnia jeśli są takie różnice pomiędzy jazdą po lekkich hoopkach a po płaskim ;( .. Janek ma mój wzrost 170 cm a ma tak zwaną ZŁOTĄ WAGĘ dla tego wzrostu .. 64 kg .. ja bym chyba musiał se nogę uciąć żeby tyle mieć. Dodatkowo ostatnio truskawki, śmietana, galaretki z truskawkami .. siostra przychodzi do pokoju ze zrobionym koktajlem i mi mówi, że nie da bo mam dietę ale jeśli bardzo chcę .... DAMN !!!!