HIIT - PT [ 11-12]

Piątek, 8 czerwca 2012 · dodano: 08.06.2012 | Komentarze 0

Hi,

Kurde, zapomniałem o tym, że jazda regeneracyjna w tlenie znacznie lepiej regeneruje aniżeli leżenie do góry brzuchem ;] Poprawie się xD

eee .. wprowadzam kolejny nowy termin do mojego słownika kolarskiego .. gospodarka wytrzymałościowa bądź zarządzanie zmęczeniem

Dzisiaj jestem wypoczęty jak nigdy .. wszystkie 8 interwałów na kasecie 8/10 satori 5 i wszystkie dałem radę na tym samym przełożeniu .. ostatnie trwały 2 sek krócej ale to normalne .. 9-ty formalny .. 15 sek

Czasem jestem za bardzo zmęczony i nie mam ochoty na żaden trening a czasem tak jak dzisiaj jestem za bardzo wypoczęty i marnuje się mój potencjał .. w takim miejscu przydałoby się lepsze zarządzanie wytrzymałością żeby ekonomicznej wykorzystać energie ;]

Aha .. a jeśli chodzi generalnie o zmęczenie to rozróżniam 2 zupełnie różne typy zmęczenia .. można być zmęczonym na tle organizmu gdy zrobiliśmy za dużo KM i organizm nie daje rady z produkcją energii, regeneracją etc .. a można mieć przeciążone/zmęczone mięśnie gdy wcale nie zrobiliśmy dużo km ale trening był bardzo intensywny ..np po wyścigu

Dzisiaj właśnie jestem odpoczęty na tle organizmu ale nóżki ciągle czują poprzednie treningi

Mam gdzieś czy ktoś się zgadza czy nie zgadza oraz czy brzmi to śmiesznie czy nie .. blog prowadzę dla siebie i nawet jak za 0.5 roku będę się śmiał z tych bzdur które wypisuje to będzie to dla mnie informacja, że zmądrzałem .. mile widziana za to jest konstruktywna krytyka