Trzeb 55 km [19:50-21]

Poniedziałek, 14 maja 2012 · dodano: 14.05.2012 | Komentarze 0

Hi,

Dzisiaj późno wróciłem .. rano HIIT a pod wieczór miała być mała spokojna rundka, ale przywiozłem moje kochane KSYRIUMY SL od Pana Bogadana J. i trzeba było przetestować xD

Dzisiaj radości dostarczył mi Krzycho ale o tym później

Spokojnie do PASI .. siema Krzycho .. jedziemy na TRZEB

Krzysiu się zagadał na Skarszynie i pierwsza premia moja .. Krzycho ma nowe wspaniałe buciki i coś nie może ich rozjeździć

Dalej za skarszyn jakieś małe coś ale trzyma i znowu G0re pierwszy .. Krzycho narzeka że buty cisną ..

Szczerze powiedziawszy po popisach Krzyśka w Jugowie myślałem, że tak już będzie do końca jazdy a tymczasem ...

Jesteśmy w TRZEB .. podjeżdżamy kocie góry czy jakoś tak .. Krzysiek obok mnie a ja chciałem się popisać i włącz turbo w ksyriumach ...

Po chwili turbo zgasło .. siadam w siodle .. patrzę a Krzyśka TURBO doprowadziło go do samego końca mini podjazdu ... cicha woda brzegi rwie

Dalej col du TrzeB chyba było moje .. Skarszyn mój ale za skarszynem na zjeździe Krzyśka wziąłem i tak sobie jadę ..

Widzę, że mnie dojeżdża .. dodaje ognia .. wstaje na pedały .. kończy się moc i tylko bezsilnie patrzę jak Krzysiek z uśmiechem od ucha do ucha hen daleko rwie asfalt przede mną ...

To wszystko uświadomiło mi, że czeka nas jeszcze wiele zabawy xD