Przemiłe Grono - Wycieczka - CZW [ 10:30-18:30]

Czwartek, 10 maja 2012 · dodano: 11.05.2012 | Komentarze 0

Hi,

Pan blisko jest - oczekuj Go.
Pan blisko jest - w Nim serca moc.

Dzisiaj dzwoni Pan R. i pyta czy nie chcę się z nimi przejechać xD .. z radości swojej wymyłem chooja i poleciałem w świat daleki ;p

Stara gwardia : Pan R, Pan J., Pan W.

Było strasznie śmiesznie. Dzisiaj dopiero zrozumiałem jak ważne jest przekonanie, że gościu na którego kole jadę, szanuje mnie.

Pan Jurek mimo wieku ciągle potrafi zafundować ciekawe zabawy ;p Bawiliśmy się, w ile wytrzyma na moim kole xD

Przez całą drogę jak robiliśmy sprinty to stopniowo zwiększałem prędkość i patrzyłem czy jest .. jak odpuszczał to też już nie pałowałem bo wiem, że to strasznie wkurza .. nie chcę się przed nikim popisywać.

Na ostatnim jednak sprincie Pan Jurek krzyknął jedź .. było trochę pod wiatr i trochę pod górę jak się później okazało i tak stopniowo podkręciłem siebie do prawie maxa .. patrzę za plecy, ale Jurka już nie ma .. utrzymał się jednak dość długo

Potem mi mówi, że silny jestem bo urwałem go dopiero na 41 km/h xD

Kolejna zabawa jaką wymyślił to jak wieje jak sam s***wysyn i max jaki ujadę to 28-30 km/h to należy się spytać kolegi na kole .. Jest z wiatrem czy pod wiatr ?

Oczywiście prawidłowa odpowiedź to : Z wiatrem.

Jak dorosnę to chcę być jak Jurek xD

pzdr
Gore

PS.1. cytat wieczoru nr 1 : "Jak z Tobą jadę to czuję się jakbym siedział na fotelu dentystycznym [aluzja do mojej strzelającej ramy]"

PS.2. cytat wieczoru nr 2 "Jak nie zlikwidujesz tych luzów to Cię wydziedziczę [aluzja do tego samego ;p]"