TRZEB 60 km PN [ 19:30-21:30] FIRE

Poniedziałek, 7 maja 2012 · dodano: 07.05.2012 | Komentarze 0

hi,

sobota tired, niedziele tired .. plany na tydzień regen aż tu nagle po 2 dniach regen OGIEŃ !!

średnia mała ale mam to gdzieś .. dzisiaj energia aż ze mnie kipiała .. pod lekki wiatr do TRZEB .. każdą hoopę robię jak górki .. ciężkie przełożenia i nie ma zmiłuj .. jak zmęczony to na pedały .. taki ogień do TRZEB ..

Radłów prawie zjadłem .. wiatr w plecy .. na szczycie dopiero w siodło

Ukłoniłem się jeszcze przed Jezusem i już ognisty powrót ..

Do Skarszyna jest właściwie ciągle z górki i jeszcze z wiatrem .. 40-55 km/h nie licząc mini podjazdów ..

Ze skarszyna 40 km/h .. niesiony wiatrem .. pod chatą Krzycha finisz na 51 km/h .. a energia aż kipiała .. we wrocku już ciągle na stojąco .. pozycja niska .. pozycja wysoka i ACCELERATION

Po raz kolejny zakochuje się w tej zabawie .. wystarczyło tylko 2-3 dni lżej pojeździć i ogień do walki o POWERA powrócił.

Jedyne co jest potrzebne to serce chętne do walki .. wszystko inne przychodzi z czasem.