HIIT PT [ 11-11:40]

Piątek, 6 kwietnia 2012 · dodano: 06.04.2012 | Komentarze 0

Hi,

Hiit opisany na mojej Kolarskiej Stronie.

Przy okazji rozwaliłem kolejną dętkę przy zakładaniu hometrainera. 11.99 PLN w plecy.

Nie zdjąłem lemondki bo jeszcze nie znudziłem się tą zabawką i dzisiaj HIIT w pozycji AERO .. haha.

Przy okazji podpatrzyłem w lustrze jak zmienia się moja pozycja z rękoma na Lemond i jak na baranku. Jeśli chodzi o wysokość pleców to niżej są jak złapie dolną część baranka, ale dlatego że mam samą nakładkę ala lemond, która jest nałożona na kierownicy .. przez co podniesiona jest wysokość. Krzychu ma całą kierownicę LeMond i jego pozycja jest znacznie niższa i sexowna xD

Natomiast wydaje mi się, że nieznacznie mniejsze opory powietrza są w pozycji LeMonda .. ręce nie są tak szeroko rozstawione tylko wąziutko i opory maleją

Kolejna ciekawa rzecz jaką zauważyłem to inne mięśnie pracują w pozycji LeMond a inne w pozycji na baranka a jeszcze inne na stojąco. W pozycji LeMond mam troszkę wyższą kadencje w jeździe na tym samym przełożeniu .. wystarczy, że zmienię ręce z baranka na LeMond i kadencja zaraz rośnie. Ciekawa sprawa .. a teraz do sedna dzisiejszego hiit xD

Wykonałem go dla odmiany w pozycji aero, a odpoczynek czynny HR 145 bez trzymanki [ najlepiej mi się wtedy oddycha ]. 10 interwałów mi wyszło .. 1,2,3,4 najmocniejsze a potem jeszcze 7-my bardzo mocny xD .. porąbało mi się i myślałem, że 7-my to 8-my i że zaraz będzie koniec a jednak zegarek pokazał mi mój błąd .. na koniec jeszcze 9, i 10 na lekkim zgonie ale co tam ..

Wczoraj jechałem rozjazd jak kaleka. Pod wiatr jechałem ze średnia uwaga 22.2km/h, a wiatru nie było. Tylko z wiatrem na kadencji dało się jechać. Bałem się, że już mi tak zostanie a jednak regeneracja robi swoje xD Po dniu regen jak nowy xD HiiT wykonany i niedługo wyjadę na moją najulubieńszą trasę na trzebnice z podjazdem w Radłowie .. jak się okazało .. jest to punkt kulminacyjny żądła szerszenia xD