rozjazd CZW [ 10-12] : tlenik

Czwartek, 5 kwietnia 2012 · dodano: 05.04.2012 | Komentarze 0

Hi,

Po wczorajszym pierwszy raz miałem zakwasy. Od lemondki raz, że chciało się pruć, żeby sprawdzić nową zabawkę, a dwa że chodziły inne mięśnie w nogach aniżeli na baranku i dzisiaj pierwszy raz w tym roku miałem zakwasy xD

Nogi jakby wyplute, kompletnie rozpieprzone po dwóch ostatnich dniach i dzisiaj, się regenerują, zastępują porozrywane wiązania nowymi, silniejszymi w nadziei, że te już poradzą sobie z obciążeniem [ chyba w snach .. Gore je wykatuje xD ].

Jednego się nauczyłem w zeszłym roku. Badając stan swoich nóg decyzja albo o kompletnym wypalaniu albo o regeneracji. Lepiej jest się wypalić w trakcie drogi i na zgonie wracać do domu bo to jest cios dla organizmu, który właśnie ma zostać zaskoczony treningiem aniżeli zostawić sobie trochę niewykorzystanej mocy. Zniszczone mięśnie zostaną zastąpione silniejszymi, a niezniszczone zostaną tak jak były ..

Krzychu na rozjedzie mi mówi, że słabo jadę. Odpowiadam tylko - bo ja jestem słaby xD

PZDR
Gore

PS. Dzisiaj Wielki Czwartek. Jestem lektorem. W kościele na każde hasło wypowiadane w moim kierunku odpowiadałem - "SIŁA I HONOR" .. taka faza ;]