Żądło Szerszenia WT [ 10-16] : FAIL !!

Wtorek, 3 kwietnia 2012 · dodano: 03.04.2012 | Komentarze 0

Hi,

Jest i Gore xD

Umówiłem się z Jacobem na wycieczkę celem obejrzenia trasy maratonu żądła szerszenia. Trasąąąąa niby przejechana, ale nie cała. Czytaj dalej to się dowiesz dlaczego xD

Skończył mi się mój wspaniały, cudowny, miód rzepakowy z parku krajobrazowego i musiałem kupić syf z biedronki. Wiem jak smakuje miód, a jak cukier a w biedronkowym miodzie na pewno miodu jest niewiele .. syrop glukozowy to zło !!!

Z mieszanymi uczuciami punkt 10:02 wyjechałem z chaty na TRZEBNICE. Po drodze zaciągnął mnie do siebie Krzychu, bo chciał się pochwalić piękną drogą karbonową kierownicą do jazdy na czas BONTRAGER czy jakoś tak xD Wrażenie robi niezłe xD

Dalej trochę obawiając się formy Jacoba, a także nie chcąc się spóźnić pocisnąłem na Trzebnice. Wiatr w plecy 21km/h i średnia 33.3 do Trzebnicy. Wygodniś Jacob podjechał autem i wysiada taki zadowolony xD

Ja go poinformowałem, że coś mi nawala w kasecie, On się pochwaląiął swoim rowerkiem, którego nie widziałem od zeszłego roku i ruszyliśmy na wycieczkę obieżyświatową trasu maratonu żądła szerszenia.

Najpierw trochę kretyński nawrót w stronę wrocławia i podjazd pod mini podjazd. Planista chciał się chyba pochwalić jakie to sexy wzniesienia są w trzebnicy xD Dalej jedziemy krajową chyba 15 i lekkie zwątpienie .. patrzę na mapę a jednak dobrze. Kawałek jedziemy krajową i zjeżdżamy w prawo za nowym dworem i kierujemy się na DOmanowice czy coś takiego ..

Tak sobie jedziemy do sułowa bez większych rewelacji. Trasa najpierw zjazd z trzebnicy a potem po płaskim. Jedzie się super .. w wioskach niespodziewanie za zakrętem pojawiąją się dziury dlatego warto mieć solidne mavici na tą wycieczkę xD

Aha .. byłbym zapomniał o małym szczególe .. za Domanowicami po zjeździe z Trzebnicy średnia 34.7 .. trochę nadrobiłem tej z trasy na Trzebnice xD .. aż tu rozwiązała się zagadka czemu mi kaseta strzela xD .. Linka była na wykończeniu i za Domanowicami wystrzeliła xD Od tej pory adios średnia i jadę już tylko na najwyższej tarczy i najwyższym przełożeniu xD

Za sułowem na gruszeczkę było spoko bo płasko ale potem zaczyna się 5-cio kilometrowy etap dziurzysty gdzie moim skromny zdaniem peleton na wyścigu będzie jechał gęsiego bo tylko środek drogi przejezdny xD

Potem zaczynają się podjazdy .. bardzo łatwe .. wyglądają tylko ciężko na gpsiesie a w rzeczywistości mają się nijak choćby do podjazdu w Radłowie .. sprawa miała się troszkę inaczej gdy posiada się tylko najcięższe przełożenie na szosie ale też było przejezdnie .. Jacob miał spore zaległości po zimie która przepracował ale w pracy a nie na szosie .. ale też sobie jakoś radził i co najważniejsze nie marudził tylko w cichości serca walczył z życiem xD

Potem pod miliczem jeszcze kilka hoopek ale też bez żadnej rewelacji. Wjeżdżamy prawie w ludgierzowice i od tego momentu trasę znamy na pamięć. Złotów, Czeszów, Zawonia, Radłów, cielętniki, głuchów mały i trzebnica ...

Zważywszy, że mało komfortowo jedzie się ciągle na stojaka posiadając tylko jedno przełożenie postanowiliśmy dzisiaj skrócić dystans i z tego miejsca udać się do domu dlatego tylko 147.75 km wyszło .. średnia 29.80 ale jutro będzie lepiej bo już mam nową linkę i może jak się uda Krzysiu się wybierze razem ze mną xD .. Jacob regeneruje siły żeby za 2 dni poprawić wynik xD

PZDR
Gore

UPDATE :

Ups .. ominęliśmy malerzów i białe błoto xD Z łazów wielkich prosto na ludgierzowice xD .. jutro nadrobimy ;p