TRZEB PN [ 15-17] : pęknięcie w ramie

Poniedziałek, 2 kwietnia 2012 · dodano: 02.04.2012 | Komentarze 1

Hi,

Dzisiaj wiaterek trochę inaczej powiał, wyższa średnia, w końcu 14% podjazd w radłowie zrobiłem CAŁY na stojąco, a przed szczytem gdy kończyła się stroma część podjazdu, patrzę na licznik a tam 25.1 km/h. Wiater jednak trochę powiał w plecy no i miałem motywatora w postaci skutera na kole xD Podjechałem podjazd przed nim xD

Niestety, przed wyjazdem spotkałem Pana Koteckiego, który przejechał się na moim rowerze, zasiadł, nacisnął na prawy pedał pchając go i całą dolną część ramy w kierunku przeciwnym. W ten sposób uzyskaliśmy dźwięk który wszystkich na około irytuje. Powtórzyliśmy eksperyment kilka razy i diagnoza lekarza była jednoznaczna "Nie na 100%, ale na 300 % masz pęknięcie w ramie. Musisz dokładnie wymyć swoją ramkę i modlić żeby pęknięcie było ,małe. Masz szczęście, że to aluminium bo Carbonu załatać się nie da."

Nie wiem czy się cieszyć czy płakać. Może jak znajdziemy pęknięcie to uda się je jakoś załatać.

pzdr
Gore

Jutro wiatr zamiast 32 km/h, będzie 21 km/h. Idealny moment na jakiś dłuższy trip xD