ŚR [ XX - XX ] : Rano zabawy z Krzysztofem a potem Oława

Środa, 21 marca 2012 · dodano: 21.03.2012 | Komentarze 0

Hi,

Najpierw z rana z Krzysztofem zwiedzaliśmy po raz n-ty Trzebnickie wzniesienia. Jechaliśmy Jego zwyczajną trasę na Trzebnicę, ale od dupy strony. Jak było w miarę płasko to dawałem radę utrzymać to koło. Po 30 min już się zmęczyłem 185 HR i nie dałem rady mu utrzymać na piersnie czy gdzieś tam .. od tej pory już na każdym wzniesieniu mi uciekał i sobie nawracał.

Miałem jeszcze napisać coś śmiesznego ale zapomniałem co to było ;]

Średnia 32.

Wróciwszy do domu czułem ciągły głód .. głód kilometrów. Napełniłem bidon cudownym nektarem i wyruszyłem zwiedzać Oławę. Krzysiek mnie strasznie wymęczył bo te 185 HR daje w kość .. jakbym jechał swoje to bym pewnie nie wchodził na więcej niż 173-175 ale z Nim to zawsze jest napinka żeby utrzymać się na kole, a potem gonić i HR szaleje. Na Oławę już jechałem stabilniej.

Teraz coś dla napinaczy .. średnia z wrocławia do Jelcza na odcinku wojewódzkiej ileśtam 35.6 km/h .. 18km .. świetne miejsce na TT ;p .. wiatr nieźle daje w plecy i można szaleć .. trasa po płaskim

Dojeżdżam do Oławy i 34.6

Wracam do Wrocławia pod wiatr i 31.1 ;p

Jak widać po płaskim średnia wyszła mniejsza niż po hoopach bo Krzychu to niezły Motywator ;p

Z rozjazdem i innymi gównami średnia ok 30 km/h z obu tripów.

Wujek lubi zwiedzać gminy, a ja jak mam jechać sam po płaskim to lubię zdobywać miasta. Podjeżdżam sobie na rynek[ albo coś co go przypomina ] i chełpię się ze zdobycia kolejnej twierdzy a potem napinka na trasie ;]

Nie fotek bo, jak zobaczyłem zdjęcia Wujka z gór to trochę łyso mi wstawiać te moje biedne ryneczki ;]