Sobótka - SOB [ 10-15:30] - wypad z Husaria Szosową

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 17.03.2012 | Komentarze 17

Hi,

Zdjęcia ma Suchy i jak mi pozwoli tu ma zarąbie i tu wstawi xD

Dzisiaj co mam nadzieję będzie co tydzień, wybrałem się na przejażdżkę drużyna Husarii szosowe w tych fajnych zielonych strojach.

Przyjeżdżam na miejsce zbiorki [ rano jeszcze dokręcałem imbusem hamulec tylko bo ciągle haczył o koło] i już prawie wszyscy są .. punktualnie a może trochę wcześniej.

Długo nie gadaliśmy i ruszyliśmy w stronę Sobótki. Biedny Krzysiu nie mógł przyjechać co dawało mi szanse zdobycia premii górskiej ;]

Na początku ciężko mi było się przyzwyczaić się do jazdy w grupie. Jeszcze w zeszłym roku Platon mnie prawie urywał na zmianie a teraz ja ciągle musiałem patrzeć w licznik czy aby nie jadę więcej niż 32 km/h pod wiatr.

Takim jakimś tempem jedziemy sobie zawijasami na Sobótkę ... w trakcie tej drogi w sumie kilka fragmentów mi utkwiło ..

Poznawałem trochę możliwości drużyny i zauważalny był Gacek, który kilka a może więcej razy sobie urządzał sprinty. Skubany ma ***nięcie w tych nogach ale te sprinty nie trwają długo a potem można go dogonić ;] Gacek z resztą po sprincie za bardzo nie uciekał tylko czekał na grupę.

Pierwszy sprint jaki mu się zdarzył to gdy skręcaliśmy zdaję się z wojewódzkiej na gdzieś tam .. chwila nie uwagi Gacek RURA !! Ktoś krzyczy zza pleców .. GOŃ GO !! 2 razy nie trzeba było mi powtarzać. Zasuwam trochę za nim . nie mogę dorwać się do tego koła ale w końcu odpuszczam .. patrze a Gacek może 5 sek później odpuścił również .. podjechałem i mówi, że czekamy na grupę ..

Dalej już byliśmy w Rogowie Sobóckim. Tutaj nie chce nikogo obrażać czy wypominać ale wspomnę ten fakt ;] Jechałem za Tomkiem [ Tomek dał dość mocną zmianę po której .. jakby to ująć .. trochę zasłabł xD ] Już mam wychodzić na zmianę wtedy zajeżdża mnie Suchy i mówi, że warto by teraz trochę odpuścić tempo bo zaraz Sobótka .. ja mowie, ze jak chcecie i trafiło mi się 3-cie miejsce w peletonie .. a zaraz Arturo do mnie z pretensjami czemu nie wyszedłem na zmianę .. no trochę się zdziwiłem .. Jak Suchy chciał iść na zmianę to miałem go wyprzedzać ? Ale co tam .. nie chciałem żeby Arturo mi dawał commenty jak kiedyś to pojechałem na tę zmianę .. wyprzedzam Suchego .. staram się utrzymać prędkość taką jaką miał .. 36-37 km

Przejechałem do kolejnej wiochy a zza pleców wyłania się Gacek i ze swoim sprintem ;] Trochę mnie ręce opadły xD Zostawiam zmianę idę se z Tomkiem pogadać na końcu

Dojeżdżamy do pagórków przed Sobótką i generalnie rzecz biorąc trochę mnie zaskoczyły pagórki i nie dałem rady dogonić Gacka .. dojechałem do Arturo i już tylko trzymałem się na jego kole, [ na nie byle jakim kole bo na KSYRIUMIE SL xD ] .. kończy się podjazd i ... to przemilczę ;]

Arturo się zmęczył, skończył się pagórek .. został krótki zjazd na którym zdążyłem odpocząć .. następny podjazd i Gacek się zmęczył .. dogoniłem go .. mówię mu, że takim tempem już na Sobótkę ale coś pogardził moim towarzystwem ;p

Arturo dogonił po chwili Gacka i już tam sobie jechali, a przede mną Sobótka ..

Pamiętam, że było troszkę adrenalinki ;] Arturo coś mi zdaję się mówił, w trakcie drogi, że Gore dzisiaj zobaczymy na co Cię stać .. czy jakoś tak .. to nie chciałem zawieść ;p

Teraz można było wejść na wyższe obroty silnika xD

Cały podjazd robiłem trochę wyżej niż zwykle bo tętno 175-178 ale była zabawa ..

Patrzę za plecy czy aby mnie nie doganiają .. i gdzieś byli za zakrętem, ale co mogłem zrobić xD Premia górska czekała .. na tętnie 175-178 staram się utrzymać .. czekam aż ta górka się skończy, ale końca nie widać ;] .. już zaczynałem słabnąć ale zaciskam zęby i k***a Gore JEDŹ !! Jak nogi się męczyły to na stojaka .. chwile odpoczynku przy tej samej prędkości ;] .. potem znowu siodło .. łapu capu i po strachu .. widać już szczyt .. patrze za plecy .. jest GACEK .. ale gdzieś za mgłą .. daleko .. już mnie nie dogoni ... i premia Górska zdobyta .. punkt kulminacyjny mojej dzisiejszej wycieczki ..

Potem jeszcze sobie podjechałem Sobótkę 4 czy 5 razy .. nie pamiętam .. i generalnie było fajnie .. nie wiem ile tam jest jest stopni ale tak podjeżdżam ją z prędkością 17-18 km/h

Na szczycie sobie trochę posiedzieliśmy, pogaworzyliśmy .. Arturo przyjechał ze mną pogadać i co mnie cieszyło .. nie miał pretensji xD ... a na koniec pyknęliśmy se fotkę ;]

Była piękna pogoda .. świetne słońce .. na Sobótce dołączył jeszcze do nas Merxin i Cukier ;]

Po tych chwilach relaksu zaczynaliśmy zbierać się do drogi. Jeszcze napoiliśmy się w źródełku .. nabraliśmy wodę do bukłaków i jedziemy do domu bo obiad stygnie xD

Powrót już strasznie luźno, ale co tam .. punkt kulminacyjny był ciekawy to nie narzekam ;]

Zafundowałem sobie małego sprinta z Merxinem .. docisnąłem do tętna 182 i tak potrzymałem przez chwilę .. zmęczywszy się oddałem pole do popisu ale .. Merxin miał inne plany ;]

Na tym powrocie Suchemu udało się pyknąć fotkę

Dalej na powrocie jeszcze, blisko Wrocławia .. myślałem że Gacek też chce zrobić ze mną małą ucieczkę, ale Gacek puścił wodze fantazji i popędził hen daleko .... potem jak zawsze zwolnił .. dojechałem .. poczekaliśmy ..

Takie właśnie rozrywki towarzyszyły nam na tej wyprawie. Mi się strasznie podobało. Mam nadzieję, że Artur jeszcze pozwoli mi pojeździć ze swoja drużyną xD

PZDR
Gore

PS. Jak coś się komuś nie podoba we wpisie to napisz .. wykreślę .. to tylko moja subiektywna wizja wyjazdu

Nie chce mi się nanosić nowej drogi to wstawiam stara trasę na Sobótkę. Na Sobótkę tak samo a powrót to koledzy prowadzili nas zaczarowanym ścieżkami

G0re
| 22:25 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Raczej sprinty .. interwały są intensywniejsze .. tak czy siak chyba niemożliwe dla mnie żeby go wtedy złapać .. ale można chwilę poczekać i przejechać xD
Platon
| 16:07 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Na zbiórce Artur powiedział kiedy i gdzie będzie robił interwały dlatego nie było to niespodzianką i było jasne, że zaraz wróci do grupy. Natomiast na końcu wyjazdu chciał Ciebie po prostu objechać :P
| 17:44 środa, 21 marca 2012 | linkuj To trza wtedy spawać i łapać ucieczkę :P
G0re
| 16:27 środa, 21 marca 2012 | linkuj No ale widzisz, do mnie ciągle Suchy ma pretensje ale jak wyszedłem na zmianę, prowadzę peleton do Rogowa Sobóckiego i z lewej Gacek sobie urządza sprinty na daleko przed grupę to On jest okej .. ale jak jadę z przodu to .. Co on wyprawia ? Naucz się jeździć.
Platon
| 08:08 środa, 21 marca 2012 | linkuj Jak ktoś się czuje mocny to wystarczy, że minimalnie podkręci tempo i np. 2x dłużej posiedzi na zmianie. Wtedy przysłuży się grupie, też się zmęczy i nie będzie musiał jechać sam 100m przed wszystkimi :)
WuJekG
| 21:46 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj Aaaa! To był w sensie "nie zap****aj sam do przodu tylko naucz się jechać z grupą''
Teraz łapię :)
suchy
| 13:42 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj "...problem polega na tym, że ja ciągle jadę przed grupą..."
"...dlatego nie umiem jeździć w peletonie..."

Rozwiązanie wydaje się oczywiste...
I bynajmniej nie wygląda tak jak to zasugerowane przez Ciebie.

"...nie będzie miał do mnie pretensji, że mu staram się na kole usiąść..."

G0re
| 18:48 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj No widzisz, nasz problem polega na tym, że ja ciągle jadę przed grupą i właśnie dlatego nie umiem jeździć w peletonie. Mam nadzieję, że next time pojedzie z nami Krzysiek i już nikt nie będzie miał do mnie pretensji, że mu staram się na kole usiąść xD
WuJekG
| 14:29 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj A nie, nie, nie. Ja w takim sensie, że samemu jazdy w peletonie nie poćwiczysz :P Musisz jak najwięcej jeździć z grupą! (można tez ćwiczyć ganiając za ciężarówkami, ale to nie to samo... :P :P )
G0re
| 14:00 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Trenażerując będę opanowywał tajemną sztukę jazdy w peletonie, czytając poradniki z internetu, której pewnie i tak do śmierci nie zrozumiem
WuJekG
| 08:04 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Ejjj, a jak ma poćwiczyć jazdę w peletonie na trenażerze w domu ? :P
G0re
| 22:25 sobota, 17 marca 2012 | linkuj To trzeba była się urwać Artur, nie dać mi tego swojego pięknego ksyriuma SL do zabawy xD Na pradziadza mam nadzieję, że z Wami pojadę ;]

y0
arturswider
| 21:26 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Jak mówisz A to powiedz i B... Wieziesz się za mną cały podjazd od ponóża Sobótki, a wiało mocno w ryj, nie dajesz zmiany, a potem wyskakujesz 5 metrów przed kreską zza pleców... Też tak potrafię. ;)

My potem z Arturem jechaliśmy własny program po zmianach i nie goniliśmy pana Gore. Nie podniecaj się... Zapraszam na prawdziwy sprawdzian formy na Pradziada, a nie na 1km podjazdu... ;)

Ogólnie było fajnie i dzięki, że byłeś Pablo. :)

P.S. Poćwicz jazdę w peletonie.
robert1973
| 21:22 sobota, 17 marca 2012 | linkuj kurczę , jak miałbym taką ekipę to byłbym lepszy...
G0re
| 17:39 sobota, 17 marca 2012 | linkuj no sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooryyyyy .. ale Jurek Bugała jechać ;( ...
suchy
| 17:07 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Foty podbieraj, mapkę masz u mnie albo u Platona jakby co, a przed Sobótką to najwyraźniej jakieś lekkie nieporozumienie wynikło, brak komunikacji między szpicą a ogonem;)
Dwie uwagi: patrz zanim ruszysz kierownicą i przede wszystkim bądź przewidywalny.
BartekND
| 17:01 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Kurcze, u niektórych to się dzieje, a dzieje.
Dystanse też całkiem spore :o

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iekaw