Sightseeing CZW [ XX - XX ] : Janek, Wały, Grunwald

Piątek, 16 marca 2012 · dodano: 16.03.2012 | Komentarze 0

Hi,

Dzisiaj była pierwsza piękna pogoda w tym roku, ubrałem się w MTB i udałem w podróż miasto-znawczą.

Pierwszym celem podróży był sklep&serwis; u Janka xD [ jako iż był po drodze xD ]. Zabawne jest to, że nawet na Jego stronie internetowej nie ma zdjęcia jak to wygląda dlatego zrobiłem ;] .. a nóż się kiedyś przyda

Janek robi generalnie wszystko co jest związane z rowerami i polecił mi go Jurek Bugała także nie ma co się zastanawiać xD

Trochę u Niego się zatrzymałem bo to zabawny gościu ;] Znalazłem o taki wynalazek na Jego biurku

Ten rower naprawdę jeździ ;] To ostre koło .. można jechać do tyłu .. idealny dla liliputa .. wszystko pięknie chodzi .. nic nie trzeszczy ;]

Wędrując u Janka znalazłem coś co mi zaparło dech w piersi .. ja w mojej czerwonej strzale mam zwykłą korbę ultegry, a na jednym z tych rowerów co widać na zdjęciu .. czerwone FUJI .. Cała karbonowa dwurzędowa korba FSA o wartości 1299 zł .. Dzięki temu cudeńku aluminiowy Fuji waży 7.4 kg

Nie mogąc znieść myśli, że ta korba nie jest moja opuściłem Janka i pognałem w stronę miasta ..

Mijając pierwszy most udałem się na wały i tak już sobie wałami galopowałem ..
Najpierw spotkałem taką tamę czy coś ..

I na mostku zdjęcia wyszły mi takie o ..

A na tym tylko rzucić się w dół i popłynąć w świat ;]

Zbliżając się już do gmachów Polibudy wbiłem na taki mostek

Z którego w oddali widać więżę Saurona. Ten wielki dziwny gmach widać już daleko przed Wrocławiem. Zawsze jak wracam z Dzierżoniowa i wbiję do jakiejś wiochy w której planowo być nie powinienem zawsze widzę więżę Saurona i wiem gdzie jechać

Teraz zbliżam się do Grunwaldu i na zdj most Gruwaldzki

I na zachętę przedstawiam wam zdjęcie celu mojej kolejnej wyprawy miasto-znawczej czyli OSTRÓW TUMSKI .. chluba .. kogoś tam