SR [ 20-21] - 1h Satori - Tlenik - regen przed jutrem

Gore

arturswider
| 14:55 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Hej,

W sumie zastanawiający wpis... Poetycki prawie, że... ;)
G0re
| 21:00 środa, 14 marca 2012 | linkuj Przyjedź do Wrocławia Wujek .. czuje, że się polubimy xD
WuJekG
| 20:54 środa, 14 marca 2012 | linkuj Po raz: epigenetyka wyjaśnia, że jednak adaptacje fenotypowe są dziedziczne. (Wikipedia nie jest najlepszym źródłem wiedzy). Piszesz do genetyka molekularnego z wykształcenia.
Po dwa: skoro adaptacja to się ADAPTUJE a nie ADOPTUJE!!
G0re
| 20:46 środa, 14 marca 2012 | linkuj Adaptacja (łac. adaptatio – przystosowanie) – przystosowanie się organizmu poprzez zmianę struktury lub funkcji do życia w nowych dla niego, trwale zmienionych warunkach bytowych lub zewnętrznego stresu. Efektywność adaptacji określa dostosowanie.
Adaptacja jest istotną, dziedziczną lub niedziedziczną i podlegająca rozwojowi cechą wszystkich żywych organizmów. Adaptacja fenotypowa dotycząca zmian osobniczych nie jest dziedziczna. Adaptacja dziedziczna jest wynikiem doboru naturalnego lub sztucznego – poprzez eliminację cech niekorzystnych zwiększa szanse przetrwania organizmu i wydania większej liczby potomstwa. Musi ona być zapisana w genach przekazywanych potomkom przez rodziców, dlatego zmiany adaptacyjne mogą być dziedziczone. Organizmy przystosowują się do środowiska, w którym żyją. Organizmy zamieszkujące podobne siedliska często zyskują zbliżone przystosowania. Zjawisko takie zwane jest konwergencją.
WuJekG
| 20:34 środa, 14 marca 2012 | linkuj Mam (tylko) mały komentarz to ''wywodu'' odnośnie TT: nawet nie zahaczę o pierdoły o tym, że w jeździe chodzi o to, żeby walić jak najwięcej na najwyższym tętnie albo o ''zapasie tętna'', że już nie wspomnę o tym, że nikt nie wyznacza sobie HRmax w tej sposób, że ''takie miałem najwyższe'', ale gdy czyta się rzeczy typu "Adoptuje się do nowych warunków " (adoptować to można sierotę z Nigerii...) to zastanawiam się czemu/komu ma służyć ten tekst...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ceobi