Piątek - [ 13:30-15:00 ] - rozgrzewka

Piątek, 9 marca 2012 · dodano: 09.03.2012 | Komentarze 0

Hi,

Jeśli go nie znałeś to nie żałuj.
Bo przyjaciela straciłbyś.

RYSIEK RIEDEL WIECZNIE ŻYWY !!!

Dzisiaj w planach miałem dla odmiany pojechać sobie time trial - jazdę indywidualną na czas. Plan był na Jelcz drogą wojewódzką, ale dzwoni Krzysiek o 11-ej i się pyta czy dla odmiany nie chce pojechać time trial na Krzyżanowice xD To się zagraliśmy. Jutro może pojeździmy trochę dłużej po płaskim więc dzisiaj coś krótkiego acz intensywnego byłoby w sam raz.

Dojechałem do Krzycha. Patrzę co On wyprawia - wziął kredki z domu ... Później jednak się okazało, że nie kredki a kolorową kredę. Zaznaczyliśmy sobie krechę spod jego chaty na ulicy po czym odmierzyliśmy naszymi wspaniałymi licznikami 5km na pięknej drodze do Krzyżanowic.

Potem w ramach rozgrzewki Krzychu kazał zrobić jeszcze 2 pętle. W sumie 10 km dojazd, 20 km rozgrzewki, 5 km dogorywki i potem jeszcze 10 km dla mnie powrót.

Jak już się rozgrzaliśmy podjechaliśmy pod chałupę Krzycha, troszkę się rozebraliśmy i rozpoczynamy JAZDĘ INDYWIDUALNĄ NA CZAS !! [ next post plis ]