Jelcz - Laskowice [ 16:10-17:50]- Na kole Suchego xD

Wtorek, 6 marca 2012 · dodano: 06.03.2012 | Komentarze 3

Hi,

Jadę dzisiaj rano na Trzebnice ale nóżki mnie tak bolały, że dojechałem tylko do piersna (22km)i podziękowałem. Tętno 129 .. haha

Wróciłem na chatę, zjadłem białkowo tłuszczowy obiad, 1h odpocząłem i se myślę, że jak Trzebnica za ciężka to se pyknę Tacx Satori ;] Nikt się nie będzie pluł o kilometry, a może dam radę chwilę pokręcić w tlenie.

Zakładam oponę na trenażer. Coś potem koło haczy o hamulec i nie chce wejść. Gdy już weszło to po chwili się okazało, że dętka padła xD Fart czy nie fart, że padła dzisiaj a nie wczoraj w Ostrzeszowie ;]

Jak tylko założyłem nową, ubrałem szybko oponę na trenażer i chciałem sobie 1:30 h pojeździć regeneracyjnie w tlenie a tu telefon .. dzwoni Suchy i się pyta czy nie chcę pojechać do Jelcza xD No trochę się wkurzyłem bo dopiero ubrałem oponę na trenażer ale chyba real ride lepsze niż TV+Cycletrainer.

Na trasie na Jelcz nieźle wiało, a mnie dalej nóżki pieką. Jednakże Suchy był dla mnie bardzo łaskawy i pozwolił się wozić całą trasę na kole xD Ja to mam kolegów :P

Na powrocie jak nam wiało w plecy to się trochę uśmiałem bo Piotrek miał najwyższą tarcze i 3-ci tryb a ja miałem najwyższą tarczę i 6-ty tryb - a jechaliśmy z tą samą prędkością xD Nie ma to jak się dobrze ustawić :P

Jak dla mnie trening regeneracyjny nawet troszkę za mocny, ale było całkiem przyjemnie. Do następnego

Pozdro,
Goresław

G0re
| 17:36 wtorek, 6 marca 2012 | linkuj Nie, racja, miejscami ciężko mi było złapać oddech ale tętno niskie .. ogólnie przetrenowanie
suchy
| 17:35 wtorek, 6 marca 2012 | linkuj Tak patrzę na Twoje średnie tętno i z tym oddechem to mi się musiało coś wydawać...:>
| 17:33 wtorek, 6 marca 2012 | linkuj Po oddechu w trakcie rozmów czułem że masz delikatnie za wysoko ale nic nie mówiłeś więc szło dalej, następnym razem daj znać, na ciśnienie przyjdzie pora:)
A ten 3 trybik celowo, rytm, przechodzenie przez martwe pkt, efektywność obrotu bla bla bla.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wodum