• Kalorie 1900kcal

Interwał ekstensywny ŚRODA [ 10:50 - 13:30 ]

Środa, 15 lutego 2012 · dodano: 15.02.2012 | Komentarze 0

y0,

Viva la Poland ! Chciałbym kiedyś tak krzyknąć na wyścigu.

W poniedziałek był Interwał intensywny + stamina, we wtorek była stamina a dzisiaj czas był na 50% stamina 50% siła, ale interwały weszły mi w krew i nie chciałem z nich rezygnować.

Interwał ekstensywny składa się większej ilości lżejszych interwałów w porównaniu do interwału intensywnego. Jechało mi się dzisiaj bardzo przyjemnie. Zwiększyłem ilość izotoniku i ograniczyłem ilość owoców do 3-ch bananów i powiem, że po 2:30 h ATP było jeszcze do jazdy, ale już mięśnie krzyczały - WOLNOŚCI !!

Co odkryłem - przez cały okres używania izotoniku źle go dawkowałem bowiem dawałem go za dużo. Dopiero teraz to odkryłem gdy dostałem gratis ze sklepu saszetki 500 ML czyli dokładnie 31.5 g proszku. Efekt był taki, że izotonik zamiast rozkładać energię w czasie dawał krótsze zastrzyki energii, a potem znowu dupa. Człowiek uczy się całe życie. Prawidłowa dawka isoplus to 3 x trochę czubate łyżeczki po 5.5 g na 250ml.

Marzenia czasem się spełniają.