• Kalorie 2000kcal

Stamina Tacx Satori Wtorek [ 13:40 - 16:40 ] działa pulsometr

Wtorek, 14 lutego 2012 · dodano: 14.02.2012 | Komentarze 2

W końcu zadziałał pulsometr i teraz się nie dziwię czemu zawsze jestem taki głodny od tego trenażera xD Jazda przez większość czasu z pulsem 155 dając średnią 151 ud/min to bardzo głodny wynik xD

Znowu nakręciłem się jak bałwan, a nie pokonałem ani jednego kilometra ;(

pozderko,
Goresław

Kategoria Satori

G0re
| 12:48 środa, 15 lutego 2012 | linkuj Dziękować Krzysiu, ale mówię Ci, że to wysokie tętno jest spowodowane brakiem powietrza. Mam okno otwarte na oścież, przez pierwsze 4 min pizga jak cholera, ale po 15 min gorąco jak piekle i duszno. W sumie trening na Satori jest bardziej wyczerpujący bo nie ma zjazdów, ale ciągły malusieńki podjazd no chyba, że staje na pedały to manetka na 9-ty opór i FABIAN ZACZEKAJ !!!

Porównywalnie na dworze miałbym tętno 145 AVG czyli takie jakie miałem na treningu z Toba xD

Przyjdź kiedyś to zobaczysz xD Pierwszy interwał robię z tętnem 191 HR ... buahahah
chris90accent
| 21:51 wtorek, 14 lutego 2012 | linkuj Niczym gladiator na Tacx Satori :P
Fabian GO GO GO !!!

Widzę, ze naprawdę ostro się szykujesz Paweł. Super, ze masz motywację.
Zobaczysz, jakie będą efekty cięzko przepracowanej zimy w nowym sezonie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa okrak