Środa, 8 lutego 2012 · dodano: 08.02.2012 | Komentarze 2

Cześć,

Bikestats trochę stracił sens na zimę. Jeszcze tylko około 1.5 miesiąca i znów wrócimy na przepiękne dziurawe drogi, wspaniałe szosy wiodące do miast, wiosek i innych zadupi. Będziemy oblani potem w palącym słońcu i żeby nie spłonąć trzeba będzie wyjeżdżać o 6-ej rano. Ciągle myślę o tym i dlatego nie chcę żeby wiosna, lato czy nawet jesień się ze mnie śmiały. Żeby nie było : Paweł, pożegnaliśmy się z Twoja średnia 27.5km/h na 100 km pagórkowatej drogi, a Ty z czym teraz przychodzisz ? Dlatego podejmuje wezwanie WIOSNO ! Lato, nie zawstydzę Cię ! Bo w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil warto żyć.

Ale mi się zebrało xD
PZDR ALL

PS : Jakiś ziomek z MTB powiedział, że uczciwiej będzie wpisywać czas przejechany na trenażerze i mnożyć razy średnią osiąganą na MTB na dworze w trakcie zimy. Zgadzam się z ziomkiem. Miałem 22.5 km/h na MTB na pagórkowatej drodze i taką wpisuje za wytrzymałościówkę. A jak przyjdzie sezon to i tak was przegonie xD

Kategoria Satori

G0re
| 14:39 środa, 8 lutego 2012 | linkuj Byłoby cudnie xD
Platon
| 14:33 środa, 8 lutego 2012 | linkuj Czy ja wiem, jak już się wpisuje te kilometry to chyba nie ma większej różnicy z jaką średnią. Są na BS tacy co na trenażerze walą 40km/h, a na dworze ledwo 30 pociągną :)

Zresztą jak pogoda dopisze to kto wie czy za 2 tygodnie nie pojedziemy już na szosie. Zdarzyły mi się już takie zimy gdzie na koniec lutego zaczynałem jeździć.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mione