Satori normal 50% siła 50% stamina

Wtorek, 31 stycznia 2012 · dodano: 31.01.2012 | Komentarze 0

Hi,

Jak tak się pruje te serie po 45 min zalany potem to bardzo łatwo zauważyć ile energii dodaję owoc typu pomarańcza. Robię serie po 45 min i potem przerwa na pomarańczę. Zawsze ostatnie 15 min serii odczuwam osłabienie. Pcham ten pedał, ale mięśnie są jakby głuche. Widzę, że ząbek jest jeden niżej i nic nie poradzę. Po przerwie 5 min energii jest za dużo i trzeba ją zniszczyć intensywniejszą przebieżką.

Pomarańcza jednak z tego co wyczytałem to słaby zapas energetyczny. Najlepszy jest banan xD Jutro sprawdzę czy wielcy naukowcy tego świata przypadkiem, aby się nie pieprznęli i czy po spożyciu banana jest rzeczywiście więcej powera aniżeli po pomarańczy xD

Pomarańcza : IG = 30
Banana IG = 70

IG - indeks glikemiczny( mierzony wzrostem poziomu cukru we krwi po 2h, pospożyciu 50 g produktu.

Dzisiaj miałem swój najdłuższy trening na Satori. Włączyłem sobie zapis na youtube jak jakiś noobek grał w diablo 2. Tak idiotycznie inwestował skille, że aż chciałem zobaczyć jak daleko na tym gównie pociągnie xD