• HRmax 192 (100%)

PN [ 19 - 21] - Urwanie dupy, flaki na wierzchu itp xD

Poniedziałek, 29 lutego 2016 · dodano: 01.03.2016 | Komentarze 0

Siema,

Dzisiaj pierwszy trening juz w ramach nowego sezonu - przygotowanie zimowe uwazam za zakonczone i mimo iz nie da rady jezdzic na dworze bo pada snieg to nalezly juz zaczac wykorzystywac przygotowanie zimowe i na jego podstawie budowac forme na sezon.

W sumie regeneracje trwala ok 3 tyg bo .. ok 1 tydz bylem chory, 1 tydz zrobilem lekkie zejscie w postaci jazdy tlentowej, a ost tydz jezdzilem tylko 2 x w tyg ( ale mocno .. zeby nie utracic mocy ).

Dzisiaj nastapil pierwszy trening po tak intensywnej regeneracji  i jestem z siebie bardzo zadowolony.

Po schudnieciu 9 kg juz w korbach jestem slabszy niz w siodle co mnie strasznie zdziwilo ;)

Wzialem moj potezny napoj mocy niczym Geralt z Rivii, mialem zapas mojego eliksiru miodowego i skonczywszy rozgrzewke rozpoczalem katowanie.

Katowanie trwalo okolo 1h w odroznieniu od zimowych interwalow i tabata.

Bylo dosc nudne ale bardzo mocne .. zauwazam juz spory progress poniewaz jeszcze 1 miesiac temu interwaly robilem na 3-im przelozeniu satori a dzisiaj bylem w stanie wytrzymac nie 30 sek na przelozeniu 3-im ale az cale 2 serie po 5 min. Dla mnie to niesamowity sukces.

Juz przy 4 -ej minucie nogi odmawialy posluszenstwa i trzeba bylo przycisnac .. trening bardzo mocny i bardzo udany.

Miodowy eliksir mi caly cas dawal zastrzyk energii w postaci czystej glukozy oraz moj potezny napoj mocy pozwalal mi wejsc na tetno nie mozliwe dla zwyklego smiertelnika tudziez spodziewam sie niezlego skoku mocy w sezonie.